Una escapada en família amb història i llegenda: descobriu el Pont del Diable de Tarragona!
-
Hi ha una zona d’aparcament gratuït just al costat
-
Des del cotxe, gairebé no haureu de caminar per arribar al pont (camí curt i fàcil).
-
Porteu aigua i calçat còmode.
Si aquest cap de setmana us ve de gust sortir amb els nens, respirar natura i descobrir un lloc amb història… tenim una proposta perfecta: el Pont del Diable de Tarragona, també conegut com a aqüeducte de les Ferreres. Prepareu les sabates còmodes, una mica d’aigua i moltes ganes d’explorar!
Sabeu què és el més sorprenent? Aquest pont no és “només” un pont. És un aqüeducte romà, és a dir, una construcció que servia per portar aigua fins a la ciutat de Tarragona quan encara es deia Tàrraco.
El van construir els romans fa més de dos mil anys, i encara avui es manté dempeus gairebé com el primer dia. Té dues files d’arcs i arriba a fer uns 27 metres d’alçada, com un edifici de 8 o 9 pisos!
La llegenda explica que el diable va construir el pont en una sola nit a canvi de l’ànima de la primera persona que hi passés. Però, és clar, els humans van ser més espavilats i hi van fer passar un animal primer!
MÉS INFORMACIÓ
Pont del Diable
Comarca:
- Tarragonès
- Latitud i Longitud:
- 41.1461120, 1.243835








