Espectacles per a nens i nenes a la Sala Ars a Barcelona
Aladdí
1 d’abril de 2023 a les 16.30 hores
Dies 8, 15 i 30 d’abril de 2023 a les 11 hores.
Aladdí és un noi d’un país llunyà d’orient que es guanya la vida fent malabars al carrer.
Un dia coneix la Princesa Jazz i s’enamora d’ella, però sap que mai es podran casar perquè ell no és un príncep. Quan un familiar que feia anys que no veia li ofereix la possibilitat d’entrar a la cova de les mil meravelles, veu l’oportunitat de fer-se ric i així guanyar-se el dret de pretendre a la Princesa Jazz.
Els tres porquets
Dies 2, 8 i 30 d’abril de 2023 a les 16.30 hores
El 23 d’abril de 2023 a les 12.30 hores
Hi havia una vegada tres porquets que vivien amb la seva mare. Un bon dia, l’empresa on treballa la mare tanca la filial i l’obliga a marxar tota sola a la Xina per conservar la feina.
És llavors quan els tres porquets s’hauran d’espavilar i construir-se una casa des de zero.
Les desavinences entre germans faran que cadascú se’n faci la seva segons el seu criteri i les seves ganes de treballar: una casa de palla, una de fusta i una altra de maons.
Totes tres construccions seran posades a prova pel temible llop ferotge, que no podrà evitar les seves ànsies per clavar una bona queixalada als tres porquets.
*Després de l’espectacle, taller de manualitats i dansa. Entrada amb opció a què els més petits facin un taller de manualitats relacionat amb l’obra que acaben de veure i una de les coreografies.
La Blancaneus i els 7 nans
26 de març de 2023 a les 11 hores
Dies 1 i 22 d’abril de 2023 a les 11 hores
Dies 9 i 15 d’abril de 2023 a les 16.30 hores
Una vegada hi havia una reina molt vanitosa que preguntava cada dia al seu mirall màgic qui era a dona més bonica del món i ell sempre responia que la més bonica era Sa Majestat.
Però un dia la resposta va canviar i el mirall va dir que Blancaneu, la nova criada de la reina, era la més bonica de món.
En assabentar-se’n la reina farà tots els possibles per desfer-se de la noia, però la Blancaneu comptarà amb l’ajuda dels set nans del bosc i l’amor del príncep. N’hi haurà prou per parar els peus de la reina malvada?
Un conte dels germans Grimm amb un humor fresc i dinàmic que captivarà grans i petits.
Ara podeu comprar entrades amb taller! Després de l’espectacle, els més petits podran fer un taller amb alguns personatges de l’espectacle!
Contingut del taller: Taller de ball on els participants coneixeran els artistes de l’obra, recrearan una coreografia de la funció i es caracteritzaran com els artistes. S’enregistrarà pels familiars i s’enviarà el contingut via WhatsApp.
🎟️ Compra les entrades AQUÍ
La rínxols d’Or i els tres óssos
2 d’abril de 2023 a les 11 hores i 29 d’abril de 2023 a les 16.30 hores
La Rínxols d’or és una nena molt aventurera que li agrada anar a descobrir nous paisatges. Un dia, voltant pel bosc, troba una caseta de fusta. En entrar, veu que hi ha un deliciós dinar preparat i no dubta en menjar-se’l i fer-se una bona migdiada. Però la família Ós està a punt de tornar del seu passeig, i a l’Ós petit no li farà gens de gràcia veure com la Rínxols d’or està prenent tot el que és seu.
*Després de l’espectacle, taller de maquillatge i dansa. Entrada amb opció a que els més petits facin un taller de maquillatge i representin una de les coreografies que acaben de veure.
🎟️ Compra les entrades AQUÍ
La llegenda de sant Jordi
El 22 d’abril a les 12.30 i a les 16.30 hores
El 23 d’abril a les 11 i a les 16.30 hores
En un poblet de Catalunya, fa molt de temps, van començar a desaparèixer ovelles. Entre la bona gent del poble, corrien rumors; es deia que hi havia un drac ferotge que se’n cruspia una a la setmana.
El Rei, molt preocupat, en va començar a deixar a la porta de la cova on creien que vivia el drac. Però, quan es van quedar sense bestiar, van haver de fer un sorteig per decidir a qui enviaven a ser cruspit pel drac, i li va tocar a la princesa, la filla del Rei.
Per sort, de camí a la cova, es va creuar amb un cavaller anomenat Jordi, que era mooolt valent… o no?
Voleu descobrir-ho? Doncs no us perdeu «La llegenda de sant Jordi» més tradicional a la Sala Ars!
🎟️ Compra les entrades AQUÍ
Sant Jordi, el drac poeta
Dies 5 i 6 d’abril de 2023 a les 17 hores
Dies 9, 16 i 29 d’abril de 2023 a les 11 hores
Jordi és un cavaller que volia lluitar contra un drac, un dia s’assabenta que en un poble n’hi ha un que els té terroritzats i decideix anar a lluitar contra ell per alliberar als vilatans de la seva amenaça.
Quina serà la seva sorpresa en descobrir que el Drac no és el que ell esperava.
Viu amb nosaltres aquesta aventura plena de sorpreses, humor i emocions on descobriràs la llegenda de sant Jordi, una adaptació molt original i divertida.
🎟️ Compra les entrades AQUÍ
La Sireneta
Días a concretar
L’Ariel és una jove sirena que viu amb els seus amics al fons del mar. El dia del seu aniversari, la sireneta veu una nau governada pel príncep Èric i s’enamora immediatament d’ell.
Aleshores demana al seu pare, el déu Posidó, que li doni uns peus per sortir de l’aigua i conèixer el príncep.
Posidó s’hi nega, perquè no vol que la seva filla sigui víctima de la barbàrie dels humans.
La bruixa del mar ho aprofita per fer un tracte amb l’Ariel; li donarà uns peus a canvi de la seva veu. Si abans de vint-i-quatre hores la sireneta aconsegueix un petó d’amor del seu estimat, recuperarà la veu.
Si no ho aconsegueix, la bruixa es quedarà amb la seva ànima per sempre més. Serà l’Ariel capaç d’enamorar el príncep Èric abans del termini sense el seu cant de sirena?
🎟️ Compra les entrades AQUÍ
La Caputxeta i el Llop
Días a concretar
Una vegada hi havia una noia anomenada Caputxeta Vermella que havia de portar una cistella a la seva àvia. La cistella conté els ingredients necessaris perquè l’àvia pugui preparar un bon pastís per participar en un concurs. Tot creuant el bosc, la Caputxeta coneix un llop que l’enganyarà per ser el primer a arribar a casa de l’àvia i menjar-se tots els pastissos… i qualsevol altra cosa que trobi pel mig.
Un musical compost per una pianista que acompanya, en tot moment, la narració de la història.
Ara podeu comprar entrades amb taller! Després de l’espectacle, els més petits podran fer un taller amb alguns personatges de l’espectacle!
Contingut del taller: Realització de Manualitats.
*Els adults no han de comprar l’entrada + taller. Només cal que comprin l’entrada per l’espectacle.
🎟️ Compra les entrades AQUÍ
El Patufet
Dies a concretar
Adaptació en clau musical d’un dels contes més populars del folklore català.
La història està protagonitzada per un nen tan petit que als seus pares els costava de veure’l. Per aquest motiu li van posar de nom Patufet.
En Patufet sempre volia sortir a jugar i ajudar als seus pares, però ells no el deixaven perquè tenien por que el trepitgessin.
Un bon dia, la mare va deixar que el vailet anés a comprar safrà a la botiga i ell va prometre que no el trepitjarien perquè cantaria en veu alta: “Patim, patam, patum, homes i dones del cap dret… Patim, patam, patum, no trepitgeu el Patufet”. Aquest seria el principi d’una gran aventura.
Després de les funcions matinals, els més petits podran fer un taller de manualitats i coneixeran algun personatge de l’espectacle!
*Els adults no han de comprar l’entrada + taller. Només cal que comprin l’entrada per l’espectacle.
El llibre de la Selva
Dies a concretar
En Mowgli és un nen que s’ha criat a la selva en companyia dels llops i altres animals salvatges. Quan Shere Kan, el tigre més malvat de la jungla, s’assabenta de la seva presència, es proposa matar-lo, donat l’odi profund que sent per l’espècie humana. La pantera negra, Bagheera, decideix protegir-lo portant-lo al poblat dels homes, però Baloo, un ós que es farà amic d’en Mowgli, s’enfronta a Bagheera pensant que ell el podrà protegir del tigre. Mowgli ha de decidir entre quedar-se amb la seva família de la selva o anar a viure amb els seus congèneres humans…
MÉS INFORMACIÓ
Teatre per a nens a Barcelona
- data inici
- 01-04-2023
- data fi
- 02-04-2023

lloc
Sala Ars Teatre BCNComarca:
- Barcelonès
- Telèfon:
- 93 6539566
- E-mail:
- produccio@salarsteatre.com
- Web:
- http://www.salaarsteatre.com/
Més informació
Com arribar-hi
- Metro: Urquinaona (L1 y L4)
- Autobús: Plaza Urquinaona (39,55,H16,N4)