Dies 20 i 21 de març de 2026
Inauguració el 21 de març de 2026 a les 10 h, a la Biblioteca l’Alzina
Els dies 20 i 21 de març, Palau-solità i Plegamans celebra la Diada Mundial Titellaire 2026 amb espectacles, tallers, cercaviles i exposicions al Museu Internacional dels Titelles de Catalunya i a diferents espais del municipi.
Durant aquests dos dies hi haurà activitats per a tothom, pensades per a públics de totes les edats. Els actes principals es faran al Museu Internacional dels Titelles de Catalunya (MIT), però també hi haurà propostes en altres llocs del municipi: espectacles, tallers, exposicions, cercaviles, homenatges i activitats comunitàries.
El tema d’aquest any és “Celebració de la llum de la vida. El somni de la hiena”, amb un manifest escrit pel mestre titellaire malià Yaya Coulibaly. La lectura del manifest es farà el 20 de març a les 17 h, al Museu Internacional dels Titelles de Catalunya, i anirà a càrrec del conegut titella MIC de TV3.
La majoria d’activitats són gratuïtes, excepte l’espectacle Les Cotton de la companyia Anita Maravillas, que es farà al Teatre de la Vila.
La Diada està organitzada pel Museu Internacional dels Titelles de Catalunya i UNIMA Catalunya, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans, CIATRE i el MAE – Museu d’Arts Escèniques de Catalunya.
Més informació sobre el Museu Internacional de titelles de Catalunya
MÉS INFORMACIÓ
- data inici
- 20-03-2026
- data fi
- 21-03-2026
lloc
Palau-solità i PlegamansComarca:
- Vallès Occidental
- Web:
- https://www.museudetitelles.com/






