Música i narració en directe
Diumenge 2 de juliol de 2017 de 12.30h a 13.30 hores
Per a infants a partir de 3 anys
Alguna vegada heu sentit a parlar de les curculles, la murga o l’esquetllotada? Capsa de curculles és un espectacle de petit format amb música i narració en directe en forma de kamishibai o teatre de paper.
Aquesta tècnica té els seus orígens al Japó dels anys 1930 quan, en plena crisi econòmica, els nens s’aplegaven al voltant d’un home que arribava amb bicicleta tocant la carraca per explicar-los contes. Un cop acabada la funció, els venia dolços als més petits per obtenir un petit ingrés econòmic.
En aquest cas, el kamishibai ens explicarà la tendra història de la Sakura, una nena a qui han encarregat portar un instrument a l’escola, però com que no en troba cap al seu abast, decideix construir-los ella mateixa. Ho farà, amb molt d’enginy i amb l’ajut de l’àvia Yoshi i el Perris, el seu fidel gos, ni més ni menys que amb els objectes que troba a la sorra de la platja.
Quan cau la nit, però, un estrany personatge es disposa a robar-li els tresors que el mar ha tornat i que amb molta cura guarda dins una caixa de cartró. Creieu que la Sakura serà capaç d’aclarir el misteri? Potser la música serà la solució?
Espectacle en català.
Carretó de contes
Diumenge 18 de juny de 2017 de 12.30 a 13.30 hores
Tots aquells contes que volen pel nostre cap els hem posat dins d’un carretó, la Rodoneta, una formiga que no sabia fer-se gran viu a dins.
Viurem un viatge al món dels insectes, escarabats, vespes, aranyes, libèl·lules… moltes altres bestioles que ajudaran a la nostra protagonista a trobar el seu camí.
La Rodoneta, arriba al Poble espanyol amb el seu carretó ple de contes que te moltes ganes d’explicar-vos els contes i la seva pròpia història.
Una història de superació plena de màgia i diversió, per a tots i totes les que vulgueu pujar al carretó i endinsar-vos en un paradís de somnis.
MÉS INFORMACIÓ
Amb nens al Poble Espanyol
lloc
Poble EspanyolComarca:
- Barcelonès
- Latitud i Longitud:
- 41.3688080, 2.1482730
- Web:
- https://www.poble-espanyol.com/esdeveniments/fira-de-clicks-de-playmobil-2017/?#
Més informació
Com arribar al Poble Espanyol
- Metro Parada Espanya, Línia 1 y Línia 3. Ferrocarrils Catalans FGC Parada Espanya.
- Autobús Aturada Poble Espanyol de les línies 13, 50, 61 i Parc Montjuïc.
- Bus Turístic Parada Poble Espanyol.
- En cotxe Coordenades GPS: GPS - Latitud: 41 º 22'8 .79 "N - Longitud: 2n 8'52 .15" E. El recinte disposa d'un pàrquing privat per poder estacionar el vehicle.