ESTADES AMB NENS A MÓNNATURA PIRINEUS

Estades en família a MónNatura Pirineus

MónNatura Pirineus ofereix la possibilitat de viure experiències úniques. Estades per a famílies a MónNatura Pirineus per gaudir de la natura.

Estades amb nens a MónNatura Pirineus

Ubicat en el bonic paratge de les Valls d’Àneu, al Pallars Sobirà, el centre disposa d’unes instal·lacions úniques que ens permeten descobrir els atractius dels Pirineus.


PUBLICITAT



 

 Al teu aire

Estada al teu aire. Monta’t la teva estada!

Sou repetidors i ja coneixeu les nostres activitats?… voleu gaudir del Pirineu pel vostre compte? MónNatura Pirineus us ofereix l’allotjament perfecte per gaudir del Pirineu sols, amb la vostre parella, amb familia o amb amics. Gaudireu de totes les nostres comoditats mentre coneixeu un dels indrets més ben conservats dels Pirineus.

Escolliu l’opció d’estada que millor s’adapti als vostres plans, sense patir si després heu de fer canvis quan ja estigueu al centre.

Tant al centre com a través dels nostres consells podreu organitzar-vos la vostre estada, fer rutes, gaudir de la natura, visitar el romànic de les Valls d’Àneu, als seus elements patrimonials, disfrutar de la gastronomia pallaresa… i, si us ve de gust, fer alguna de les nostres activitats habituals.

 

Viu el Pirineu

Estada Viu el Pirineu (2 dies/1 nit)

MónNatura Pirineus us ofereix un programa d’una nit especialment pensant pels caps de setmana i per aquells que no els importi fer Km per gaudir d’una experiència inoblidable.

Vine al Pallars a gaudir d’un dels millors cels de Catalunya i deixat seduir per la nostre activitat “Viatge per les Galàxies”.

Et passejarem per tot el firmament des del nostre planetari, t’ensenyarem a identificar les constel·lacions i a gaudir de cúmuls. nebul·loses i galàxies amb els nostres potents telescopis.

Al dia següent preparat per coneixer “de molt a prop” la fauna del Pirineu… els nostres educadors faran que linxs, genetes, cabirols, galls fers,… fins a onze espècies autòctones pirinenques se t’apropin per que poguis observar-les amb deteniment… i entre tant, t’anirem explicant com vieuen, que menjen, com es reprodueixen…

 

Viu la natura

Cap de setmana 3 dies/2 nits

MónNatura Pirineus us ofereix aquest programa de cap de setmana amb el que gaudireu d’una completa estada en un dels indrets més ben conservats dels Pirineus i en coneixereu els seus atractius naturals, socials i culturals.

Inclou l’allotjament i els àpats, des del sopar del primer dia fins l’esmorzar de l’últim, amb un complert programa d’activitats.

De la mà d’un tècnic visitareu el nostre Centre de Fauna, un espai integrat en el medi on coneixereu les espècies més representatives de la fauna salvatge dels Pirineus. Endinseu-vos també al planetari del centre on repassarem la mitologia i astronomia de les principals constel·lacions per posteriorment observar el cel nocturn del Pirineu al nostre observatori astronòmic. I si vols, gaudeix de l’entorn de Les Planes de Son través d’algun dels nostres itineraris de descoberta i d’interpretació del medi.

 



MÉS INFORMACIÓ

Mónnatura Pirineus

Son, Alt Àneu (Pallars Sobirà 25589) - Lleida

Comarca:

Pallars Sobirà
Latitud i Longitud:
42.6180680, 1.082092
Telèfon:
973 626 722
E-mail:
info@monnaturapirineus.com
Web:
http://www.monnaturapirineus.com/

Més informació

MónNatura Pirineus està situat al Pallars Sobirà, a 1’5 quilòmetres del municipi de Son i a 7 quilòmetres d’ Esterri d’Àneu.

➡ Des de Tarragona

  • Des de Tarragona anar direcció Reus i agafar l’enllaç amb la C14 direcció Montblanc.
  • Continuar direcció Montblanc - Tàrrega, seguir per la C14 fins a Artesa de Segre, passant per Agramunt.
  • Dins el poble d’Artesa de Segre agafar el desviament cap a Tremp; passarem per la població d’Isona fins arribar a Tremp. Agafar la N-260 fins a Sort  i continuar per la C-13.
  • Passada la població de La Guingueta d’Àneu seguim la C-28 direcció Port de la Bonaigua.
  • Una vegada passat l’encreuament de València d’Aneu, a uns 300 m., agafeu l’encreuament a la esquerra que indica les poblacions de Son i Jou.
  • Heu de creuar el poble de Son, i un cop passada l’església, trobareu una cruïlla a la dreta que arriba al Centre després de 1,5 km d’ascenció.

➡ Des de Girona

  • Des de Girona agafar la C-25 (eix transversal) i sortir a la N-II.
  • Continuar 2 km. i prendre la sortida d’Agramunt (L303).
  • Continuar fins a Artesa de Segre, agafar la ctra. L-512 fins a Tremp.
  • Agafar la N-260 fins a Sort  i continuar per la C-13. Passada la població de La Guingueta d’Àneu seguiu la C-28 direcció Port de la Bonaigua.
  • Una vegada passat l’encreuament de València d’Aneu, a uns 300 m., agafeu l’encreuament a la esquerra que indica les poblacions de Son i Jou.
  • Heu de creuar el poble de Son, i un cop passada l’església,  trobareu una cruïlla a la dreta que arriba al Centre després de 1,5 km d’ascenció.

➡ Des de Lleida

  • Sortir de Lleida cap a la C13, direcció Balaguer.
  • A 2 km. de la rotonda de Balaguer prendre l’encreuament a l’esquerra, direcció Camarasa i seguir per la C-13 fins a Tremp.
  • Agafar la N-260 fins a Sort  i continuar per la C-13. Passada la població de La Guingueta d’Àneu seguiu la C-28 direcció Port de la Bonaigua.
  • Una vegada passat l’encreuament de València d’Aneu, a uns 300 m., agafeu l’encreuament a l'esquerra que indica les poblacions de Son i Jou.
  • Heu de creuar el poble de Son, i un cop passada l’església, trobareu una cruïlla a la dreta que arriba al Centre després de 1,5 km d’ascenció.

➡ Des de Barcelona

  • Des de Barcelona anar a buscar la A-2 i continuar fins a la sortida L-303 Agramunt.
  • Continuar fins a Artesa de Segre, agafeu la carretera L-512 fins a Tremp.
  • Agafeu la N-260 fins a Sort  i continueu per la C-13. Passada la població de La Guingueta d’Àneu seguiu la C-28 direcció Port de la Bonaigua.
  • Una vegada heu passat l’encreuament de València d’Aneu, a uns 300 m., agafeu l’encreuament a l'esquerra que indica les poblacions de Son i Jou.
  • Heu de creuar el poble de Son, i un cop passada l’església, i senyalitzat , trobareu una cruïlla a la dreta que arriba al Centre després de 1,5 km d’ascenció.

Escrito por: Claudia

Periodista especialista en oci infantil i familiar amb més de 30 anys d'experiència en mitjans.