COM FER LA MASSA DE LA PIZZA

hacer la masa de la pizza

Com fer la massa de la pizza

La pizza és un dels plats preferits dels infants i també de molts adults! La millor opció és preparar una bona pizza casolana per llepar-se els dits. I el secret és fer una bona massa, la base principal de la pizza, perquè la resta ja dependrà de les nostres preferències i la nostra imaginació. Des de Sortir amb nens us expliquem com fer la massa de la pizza.

fer la massa de la pizza

 

Ingredients principals de la massa de la pizza

Per fer la massa no fan falta massa ingredients. Només necessitarem:

  • 1 kg de farina de força
  • 30 gr de llevat fresc
  • 2 cullerades d’oli d’oliva
  • 1 culleradeta de sal fina
  • 2 tasses i mitja d’aigua tèbia

fer la massa de la pizza

 

Fem la massa pas a pas

Fer la massa de la pizza no és un procés molt complex, però hem d’anar molt amb compte d’utilitzar les mesures exactes que indiquem a la recepta.

Comencem barrejant el llevat fresc amb l’aigua tèbia. Això sí! Aneu amb compte si finalment utilitzeu llevat en pols, ja que en aquest cas es remena junt amb la farina i no amb l’aigua. Com dèiem, barregem el llevat amb l’aigua fins que es dissolgui tot bé. Agreguem també la sal i l’oli i remenem una mica més.



Quan tinguem aquest punt, col·loquem la farina en forma de volcà sobre el marbre o sobre una fusta i aboquem la barreja de l’aigua al forat d’aquest volcà. Ara arriba el punt clau, pastar! Pastem molt i molt bé la massa fins a aconseguir que tot estigui ben integrat i la massa tingui una textura adequada.

Aleshores, estirem la massa i la dividim en 4 racions, les quals hauran de reposar per separat uns 45 minuts per tal que pugi la massa.

Quan passi aquest temps, ja tindrem llesta la massa de la pizza! Ara toca que l’estenem i comencem a col·locar tots els ingredients que preferim.

fer la massa de la pizza

➡ Consulta la recepta de la pizza pepperoni AQUÍ

pizza pepperoni

 




MÉS INFORMACIÓ

data inici
30-11--0001

Escrito por: Claudia

Periodista especialista en oci infantil i familiar amb més de 30 anys d'experiència en mitjans.