Amb música de Joan Vives i lletra de Piti Español
Dissabte 10 de novembre de 2018 a les 18 hores
Diumenge 11 de novembre de 2018 a les 12 hores
A partir de 6 anys
Un cau de mil secrets és un espectacle escrit i musicat especialment per ser representat a l’Auditori de La Pedrera.
La història i les cançons inspirades en l’obra de Gaudí portaran petits i grans a viure una experiència fantàstica a la Casa Milà, que ens farà anar i venir de l’actualitat a la Barcelona de principis del segle XX.
PUBLICITAT
La bellesa del nostre patrimoni ens conduirà a observar les coses per poder anar més enllà de les aparences i aprofundir en aspectes com el respecte a la diferència, madurar en responsabilitat i, sobretot, fer-ho desenfadadament a través de la música.
Es tracta d’un musical de butxaca dirigit a tots els públics, produït per Fundació Catalunya La Pedrera i creat i escrit per Piti Español (lletra) i Joan Vives (música), interpretat pels cantants-actors de El Musical Més Petit.
Els protagonistes d’aquest musical són el fil conductor de la història; a més d’actuar, canten acompanyats de música en directe inspirada en l’obra de Gaudí. Quatre actors i un músic interpretaran els sis personatges de l’obra, que tot i que està pensada per a un públic familiar, per la seva qualitat musical i de llibret és recomanable per a qualsevol públic amant dels musicals.
Durada: 50 minuts
Preu: 10 euros
MÉS INFORMACIÓ
Amb nens a la Pedrera
- data inici
- 10-11-2018
- data fi
- 11-11-2018
lloc
Auditori de La PedreraComarca:
- Barcelonès
- Latitud i Longitud:
- 41.395300, 2.162040
- Telèfon:
- 93 214 25 76
- E-mail:
- reserves@lapedrera.com
- Web:
- https://www.lapedrera.com/?#