Aquest estiu s’ho passaran la mar de bé!
Casals i cursos nàutics per a nens i nenes. Arriba l’estiu i, per als pares i mares de Catalunya, torna la difícil tasca de mullar-se i decidir les activitats d’estiu que els seus fills i filles faran. I quina .millor manera de mullar-se, i no fer aigües en l’intent, que practicar l’esport de la vela. Apunta’ls a Escola de vela per a nens i nenes
Les més de 70 Escoles de Vela reconegudes per la Federació vetllaran perquè es compleixen totes les mesures, pautes i recomanacions de seguretat i higiene perquè els infants i joves gaudeixin amb total tranquil·litat d’un esport que connecta amb la natura i que, a més a més de formar navegants, educa persones.
I ho faran gràcies a un gran equip de tècnics acreditats amb titulacions oficial del departament d’Educació de la Generalitat i a una actualitzada i pionera metodologia, desenvolupada per l’Escola Catalana de Vela, on l’eix vertebral de tota la formació és que l’alumnat se senti involucrat aprenent perquè la diversió i l’aprenentatge vagin plegats.
Aquest estiu s’ho passaran la mar de bé navegant!
Troba l’escola de vela més propera al teu municipi AQUÍ
Casals
Els més petits de la casa s’ho passaran la mar de bé als diferents casals que organitzen les escoles de la vela catalana. Una activitat ideal perquè aprenguin a navegar, s’endinsin en la cultura de mar i aprenguin a gaudir i respectar el medi ambient i marí.
Aprofitaran les seves vacances escolars per iniciar-se en el món de la vela, passar-s’ho bé, fer amics i aprendre tots els valors implícits a l’esport de la vela.
Més informació AQUÍ
Cursos
Si vols aprendre a navegar, fes-ho amb una de les escoles reconegudes per l’Escola Catalana de Vela: entitat, gestionada per la Federació Catalana de Vela que integra una xarxa amb més de 70 escoles que promou i facilita l’aprenentatge o millora de la navegació, assegurant una òptima qualitat d’ensenyament per a tots els nivells i persones.
Les escoles de vela de Catalunya t’ofereixen la possibilitat d’aprendre a navegar en diferents modalitats: vela lleugera, creuer, patí català, windsurf, kitesurf o catamarà.
Més informació AQUÍ
Tastet de mar
Tens ganes de gaudir de la navegació, però no tens experiència? No pateixis, el “Tastet de mar” és la millor opció perquè frueixis en primera persona i de la mà dels millors tècnics de l’experiència de navegar.
Es tracta de fer sortides curtes on el monitor et farà una breu explicació dels principis bàsics i on podràs gaudir de les sensacions de navegar a vela.
Més informació AQUÍ
MÉS INFORMACIÓ
- E-mail:
- info@vela.cat
- Web:
- https://cutt.ly/RHa5VDx
Més informació
