BOLES DE COCO
Ben rodonetes i dolcetes!

Primer de tot, hem de tenir les mans ben netes abans de començar a preparar les boletes de coco i xocolata. Una vegada feta aquesta missió....ja podem començar!

Posem en una cassola 4 cullerades soperes d'aigua i la xocolata trencada a trossos. Amb el foc lent remenem amb una cullera de fusta fins que la xocolata s'hagi fos. Quan està ben desfeta, apartem la cassola del foc i afegim 2 cullerades de sucre, 2 cullerades de llet i 80 grams de coco. Ho mesclem bé i ho tornem al foc. Remenem durant uns quatre o cinc minuts fins que notem que s'ha fet una pasta. Aleshores ho traiem del foc i deixem que es refredi del tot.

 

Quan ja tenim la pasta ben freda, és hora de començar a fer boletes, ben rodonetes! Amb els 20 grams de coco que no hem utilitzat, hi passem les boletes i que quedin ben arrebossats. Quan les tinguem totes fetes, les posem a la nevera uns 30 minuts i...a per elles que són molt bones i dolces!

Els nens gaudiran fent les boletes i tota la família ho farà quan les mengeu.

 

 
 
INGREDIENTS

100 grams de COCO RATLLAT

125 grams de XOCOLATA NEGRA

4 cullerades d'AIGUA

2 cullerades de SUCRE

2 cullerades de LLET